Ako reklamovať dodaný tovar

Reklamačný poriadok pre www.galanteriaivana.sk

 

Predávajúca: Ivana Strelecká
Sídlo: Jakubovany č. 26, 032 04 Jakubovany
IČO: 41734726 DIČ: 1043402657
Teleónne číslo : 0918 649 420

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú počas pracovných dní v čase od 08.00 do 16.00 hod. telefonicky na čísle 0903 518 651 alebo elektronickou poštou cez kontaktný formulár v časti kontakt .

Reklamácie vybavuje: Ivana Strelecká aj na mailovej adrese : pisemvam@gmail.com

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby ( pokladničný blok, faktúra). Druhy reklamácií a ich vybavenie :

a) záručná reklamácia
Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií.

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

Reklamovaný tovar starostlivo zabalený aj s reklamačným listom zašlite na adresu :
Ivana Strelecká
Jakubovany 26
032 04 Liptovský Ondrej

6. Podmienky pre neprijatie reklamácie
- chybne zadané požiadavky kupujúcim na tovar vyrobený na zákazku ( chybne zadané meno, dátum, farba, metariál .... a podobne ). V takomto prípade sa dá vyrobiť len nový výrobok.
- nesprávne zaobchádzanie so zakúpeným tovarom
- zaslanie reklamovaného tovaru na dobierku

V Liptovskom Mikuláši dňa 01.05. 2014

Orgán dozoru:
V zmysle zákona číslo 128/2000 Z. z. o štátnej kontrole, všeobecným orgánom dozoru v ochrane spotrebiteľa na vnútornom trhu je Slovenská obchodná inšpekcia.
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj:
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax. č.: 041/ 7632 139

Ukážka funkcie Rozcestník

Rýchly kontakt

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie